Akkoord
Deze website gebruikt cookies voor het bijhouden van bezoekersgedrag. Meer informatie is te vinden in ons privacy statement.

Veelgestelde vragen

Je account activeren
Voordat je gebruik kunt gaan maken van Online Zorgplan moet je je account eenmalig activeren. Je ontvangt een e-mail met daarin de accountactivatieknop.
Om je account te activeren dien je eerst een beveiligingsvraag te beantwoorden. Na het beantwoorden van de beveiligingsvraag moet je een gebruikersnaam, wachtwoord én een extra authenticatiemethode instellen.

Je mag je eigen gebruikersnaam en wachtwoord instellen en als extra authenticatiemiddel kan je kiezen uit e-mail of ToTP. Voor ToTP kan je bijvoorbeeld de Google Authenticator app gebruiken. Deze moet je wel eerst downloaden.
Het lukt mij niet om in te loggen
U moet inloggen met een gebruikersnaam, wachtwoord en een verificatiecode. Uw gebruikersnaam heeft u ingesteld tijdens het activeren van uw account. De verificatiecode ontvangt u per e-mail of in uw authenticatie-app nadat u uw gebruikersnaam en wachtwoord hebt ingevuld.

Let op: Het kan zijn dat uw browser oude wachtwoorden en verificatiecodes onthoudt!
Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten
Het kan voorkomen dat je niet meer weet wat je gebruikersnaam is en daardoor niet kunt inloggen. Je kan dit probleem oplossen door in het inlogscherm op 'Ik kan niet meer inloggen' te klikken. Je krijgt vervolgens de vraag om je gebruikersnaam of e-mailadres in te vullen. Vul in dit geval het e-mailadres in dat je gebruikt voor Online Zorgplan.

Heb je meerdere e-mailadressen en weet je niet meer zeker welke je gebruikt voor Online Zorgplan? Geen probleem, je mag verschillende e-mailadressen proberen. Als je het juiste e-maildres hebt ingevuld ontvang je een e-mail met daarin de link om je account te heractiveren zodat je weer kan inloggen.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Het kan voorkomen dat je niet meer weet wat je wachtwoord is en daardoor niet kunt inloggen. Je kunt een nieuw wachtwoord aanvragen en instellen via het inlogscherm door op 'Ik kan niet meer inloggen' te klikken. Je krijgt vervolgens de vraag om je gebruikersnaam of e-mailadres in te vullen. Het kan zijn dat je niet meer weet wat je gebruikersnaam is, daarom kan je ook proberen je e-mailadres in te vullen.

Heb je meerdere e-mailadressen en weet je niet meer zeker welke je gebruikt voor Online Zorgplan? Geen probleem, je mag verschillende e-mailadressen proberen. Als je het juiste e-mailadres of de juiste gebruikersnaam hebt ingevuld ontvang je een e-mail met daarin de link om je heractiveren zodat je weer kan inloggen.
Wat is de verificatiecode
De verificatiecode is een unieke code die je via de mail of een authenticatie-app ontvangt nadat je jouw gebruikersnaam en wachtwoord hebt ingevuld. De verificatiecode ontvang je direct nadat je op inloggen hebt geklikt en is maar één keer te gebruiken. Het invullen van de verificatiecode is de laatste stap die je moet doorlopen om in te loggen Online Zorgplan.

Als je het inlogscherm sluit en je vult nogmaals je gebruikersnaam en wachtwoord in dan ontvang je een nieuwe verificatiecode en is de oude verificatiecode vervallen.

Let op: Het kan zijn dat uw browser oude wachtwoorden en verificatiecodes onthoudt!
Wat is Online Zorgplan
Online Zorgplan is een landelijk ketendossier dat door zorgaanbieders wordt gebruikt om cliëntdossiers aan te maken en de beste zorg aan de cliënt te bieden. In Online Zorgplan worden cliëntdossiers aangemaakt en werkt de zorgverlener samen met ketenpartners, cliënten en het sociaal netwerk van de cliënt aan de beste zorg.
Moet ik betalen voor Online Zorgplan
Als u een cliënt bent hoeft u niet te betalen. Uw zorgverlener betaalt voor het gebruik van Online Zorgplan. Ook ketenpartners en het sociaal netwerk van de cliënten hoeven niet te betalen voor Online Zorgplan.
Waarom heb ik een account gekregen
Uw zorgverlener maakt gebruik van Online Zorgplan en heeft u een gratis account gegeven. Met uw account kunt u inloggen in Online Zorgplan en uw eigen dossier inzien en samenwerken met uw zorgverlener aan bijvoorbeeld het zorgplan. Via de mail ontvangt u belangrijke notificaties over taken, vragenlijsten of andere relevante handelingen in het dossier die van belang zijn voor u.

Het kan ook zijn dat een zorgverlener u een gratis account voor Online Zorgplan heeft gegeven omdat u betrokken bent bij de zorg van een ander.

De voordelen van Online Zorgplan

  • Zelf programma's maken (e-health)
  • Online Behandeling (e-health)
  • AVG Proof
  • Volledig cliëntregistratiesysteem
  • Eenvoudig rapportages opstellen
  • Veilige werkomgeving voor de keten
  • Geschikt voor tablet & smartphone
  • Ideaal voor ambulante zorg
  • Slechts €25,- per maand
  • Gratis voor ketenpartners en cliënt
  • Eenvoudig zorgplannen opstellen
  • ISO 27001 en NEN 7510
  • VECOZO
  • Vragenlijsten en zorgprogramma's
  • Uitgebreid koppelvlak
  • Zorgplannen op maat
  • Overzichtelijk dashboard
  • Diagnostische instrumenten

Neem contact op

Bel of mail ons. Wij helpen u direct!

050 311 85 80 Stuur een bericht

Uw gegevens

Vul uw gegevens in en wij nemen contact met u op.

Verstuur